Center Parcs is marktleider in korte verblijven in Europa. Het in 1967 in Nederland bedachte concept, met parken die het hele jaar door geopend zijn, blijft ongeëvenaard in Europa. Center Parcs biedt in grote gebieden met groen en meren een ontspannen break dicht bij huis, gericht op de natuur en wellness in ruime, comfortabele cottages, met allerlei ontspannende recreatie-activiteiten.

Voldoende werkgelegenheid

Center Parcs wil de werkgelegenheid voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in Nederland structureel bevorderen. Center Parcs is van mening dat er in de organisatie voldoende werkgelegenheid aanwezig is om deze mensen kansen te bieden. Zij hebben MVO als kernwaarde in de organisatie en willen zich dan ook als zodanig intern en extern profileren.

Center Parcs wil samen met Locus aan de slag om werkzoekenden met een afstand tot de arbeidsmarkt te vinden die goed bij ons passen. Anderzijds wil Center Parcs graag binnen het Locus Netwerk kennis en ervaringen delen en uitwisselen, om zichzelf als goed werkgever te blijven verbeteren.

PSO

Samen met Locus stelde Center Parcs een plan van aanpak op. Het betreft een uitgebreid, overzichtelijk en concreet plan, waarin de mogelijkheden in kaart zijn gebracht voor het creëren van passende werkplekken voor mensen uit de doelgroep. Dit plan van aanpak is voor Center Parcs een goede basis voor de invulling van de Participatiewet. Center Parcs behaalde hiervoor in april 2015 de PSO aspirant status.

Terug naar overzicht van Locus partners